Rumuz_13 kesinlikle anne sütünü ısıtmayın, sıcak besinlerin içine koymayın. Ben tabağa biraz sağıyorum. İçine bisküvi koyup yediriyorum. Mesela muhallebi yaptınız. Piştikten sonra ılısın sonra anne sütü ekleyip yedirin . Direk içerse biberonla verin. Ben emziriyorum şuan o yüzden her gıdaya koymuyorum. Zaten her şeyin içine konulmaz. Meyve pürelerine ekleyebilirsiniz