Teda ay canım 7 aylık olduk kaybetme duygusu da arttığı için odadan dışarı adım attığım anda anne diye ağlayıp emekliyor peşimden ağlamak dediğime bakma yani göz yaşı yok bağıryor bazen yanındayken bile bağırıyor bağırıyor etrafa bakıp gülüyor sonra 😂 ama anne için yorucu oluyor