Çamaşır makinemiz malesef banyoda veya kilerde değil anterde evin girişinde bağlantı olduğu için eve ilk girdiğimizde oraya koyuldu oğlum 16 aylık yürüyor ve ne zaman çamaşır makinesini çalıştırsam hemen sesi duyup gidiyor ve izlemek istiyor bir tane uzman çocukların o şekilde dönen şeyleri izlemesi sakıncalı diyordu acaba merak mı ediyor anlamadım oğlumu almasam makine bitene kadar izleyecek saatlerde oturur orda onun dışında algıları acık ismine bakar göz teması kurar ama bazen bu davranıs beni korkutuyor mesela elektrik süpürgesini açınca da deli olur peşimden ağlar elektrik süpürgesine dokunmak ellemek oynamak ister kimi çocuk hani sesinden korkar bizimki ağlıyor elimden almak istiyor normal mi sizce yoksa merakından mı böyle acaba engellesem mi mesela çamaşır makinesinin oraya gitmesini izlemesini