10 gün önce felan ufak çaplı bir ateşlenme oldu dişlerini kasiyordu sürekli o ateşlenmeden sonra oldu ne olduysa. Ne yapsam yemiyor birkaç gündür. Niye böyle anlamıyorum dişten midir nedir. Diş çıkarma döneminde bağışıklık düştüğü için çabuk hasta olabiliyorlarmış. Bu sefer hasta olacak diyorum yememekten ki doktor da biraz kansızlığı var dedi yakin zamanda kan vermiştik onun dışında kanında da sorun yok. Bu ayda oluyor mu yada böyle bilemedim. 8. Aya yeni girdik