Emra Arkadaşlar bende göğüs yarası oldu.Her emzirmede korkarak veriyorum göğsümü.Aynı durumu yaşayan yada yaşamış olup iyileşenlerin yardımına ihtiyacım var.Lansinoh ver Garmastan kullanıyorum ama çok az etkileri oldu.
Bssraa2 Emra ben de çok çektim göğüs yarasından emzirmek istemiyordum artık buraya ben de post açtım çoğunluk gümüş kapak önermişti şans verdim ilk bir hafta yaralarım devam etti ümidi kesmiştim sonra yavaş yavaş iyileşmeye başladı gümüş kapak etki ediyor cidden ama göğüs yaraları en çok bebeğin memeyi doğru kavramaması ile ilgiliymiş ben bir türlü beceremedim doğru emzirmeyi yinede ona rağmen yaralarımda azalma oldu
edabolukbasi Emra sol göğsümü bi ara daha çok emiyordu yara oldu hiç bişey yapmadım yalan yok o emdikçe düzeldi acıdı falan ama dişimi sıktım
Damlasu23 Emra benim de hep yara olurdu ağlardım canım yanardı hep lansinoh göğüs ucu kremi ni kullanırdım öyle geçerdi
Tugcex Emra göğüs pedi kullanıyorsan kullanmayı bırak göğsün hava alsın ben zeytinyağı sürüyordum çok iyi geliyor birde bebeğin ağzından memeyi çekerken dikkatli ol serce parmağını ağzına hafifçe sok vakumladığı için çekerken tahriş olmuştu benim ondan yara oldu
Emra Bssraa2 Bssraa2 Gümüş kapak siparişi verdim umarım iyi gelir.Çocuk kan emiyor artık kustugunda kıpkırmızı kan kusuyor.Dr yanlış emzirme den dolayı olduğunu söyledi.Emzirme danışmanlıgıda alacağım.Umarım geçer işkence oldu artık
Z1414 Garmastan pomat diye krem var onu kullanmıştım iyi gelmişti Allah kolaylık versin çok zor oluyor
Emra Z1414 Garmastan bitirdim,lansinoh 2.tüpe geçtim,Bal mumu,lanolin,ayva çekirdeği jeli ,kantaron yağı ve daha ismini hatırlamadığım kremler .Sanırım yanlış emziriyorum
BegumEda Ben de ilk zamanlar garmastan kullanıyordum ama çok da iyi gelmedi.Lansinoh kullanıyorum ama ince tabaka sürmüyorum baya boca ediyorum ucuna.Emzirdikten hemen sonra sürmeye dikkat ediyorum ki uzun kalsın göğsümde. Çok iyi geliyor.Hattq baya çatlamış.Bebeğim kan yutmuş emerken sonradan kusunca anladık.Onu sürünce o yara bile iyileşti.
Bssraa2 Emra evet yanlış emzirmeden oluyormuş bnm hala ufak tefek oluyOr yaralar doğrusu nasıl nasıl emzirilir bir türlü beceremedim bulunduğum şehirde emzirme danışmanlığı yok küçük şehir burası yoksa bnde destek alıcam parası hiç önemli değil
Emra Bssraa2 Nasıl gösterildiyse öyle emziriyorum.Yinede yanlış yaptığım bir şey var demli dedim.Damışman cuma günü gelecek bakalım çözüm olacak mı? Allah tüm annişlerin yardımcısı olsun çok zor
mt_bebek1 Ayy 2 aydır çekiyorum ne yaptıysam fayda etmiyor. Ağlayarak emziriyorum. En sonunda gümüş kapak aldım iyi oluyor gibi temizleyip öyle kapatıyorum bir kaç güne etkisini gösterir diye düşünüyorum 🤔
premsesannesi22 Emra Garmastan,lansinoh Bal mumu,lanolin,ayva çekirdeği jeli ,kantaron yağı zeytinyağı anne sutu her şeyi denedim fakat işe yaramadı gümüş kapaklar bana biraz pahalı geldi onun yerine göğus kalkan aldim üç güne geçti
premsesannesi22 minniks yok hiç çıkarmadım bir de silikon uç ile emziriyorum ama bebek alistigi zaman bırakmıyor ara ara kullanmak gerekiyormuş
minniks premsesannesi22 ilk zamanlar kullandım silikon ucu sadece ucunu emdiginden daha cok yara oldu gibi geldi bıraktım
Emra minniks ilk çocuğumda hemşirelerin yüzünden onunla emzirdim kızım göğsümü hiç tutmadı sonrada bıraktı zaten mama ile büyüdü.O nedenle hiç denemedim bile
premsesannesi22 minniks alışması iyi değil bırakmıyor sonra zaten ama kalkan ile iyileşti hiç çıkarmadım kıyafete değince tekrar yara açılıyordu bence yanlış emzirme değil alışma diyorum herkes mi yanlış emziriyor ☺️
Ygmr11 Emra ayyyy ismini duyunca bile tüylerim diken diken oldu 😬 resmen kopmaya gelmişti ne kullandıysam banamısın demiyordu ve annem ayva çekirdeğinden jel yaptı yemin ederim 2 güne hiç bişey kalmadı
Asliberen Gümüş kapak ve lansinoh krem aynı anda kullan emzirme sonrası sur ama çok sur sonra gümüş kapak kapat ben goguslerimi hep böyle tutuyorum. Kapak düşmesin diye de göğüs pedi koyuyorum çok iyi geliyor. Hemen geçti yaralarım 5 günde düzeldi yinede yara olmasın diye devam ediyorum. Emzirirken de kahverengi bölgeyi komple ağzına sok bebeğin. Sadece ucunu emerse yara iyilesmez