Benim makinem singer o yüzden singer iğne kullanıyorum en kalitelisi de bence o zaten her makineye de uyuyor diye biliyorum. 14 numara iğne en çok kullanılan makinelerde direk 14 takılı oluyor zaten. Saten, şifon gibi ince kumaşlara 9 numara kullanıyorum yoksa kumaştaki delikleri büyük oluyor ve kötü duruyor. Kumaş çok kalınsa yada sertse kot gibi 16 numara kullanıyorum yoksa makine uyarı veriyor zaten dikemiyor zorlarsan da iğne kırılıyor. Bu 3 numarayı al başka almana gerek kalmaz. İpin numarası olduğunu ilk kez duydum nereden duydunuz bunu, numarası olsa üstlerinde yazar çünkü