Tubacnr0 su mantarı verticolor diye biliyorum, benim sırtımda oluyordu ama 70 80 adete yakın şekilde yoğun,göğsümde ve omuzlarımda saçlarım çok uzun doktor saçlarım ıslak kaldığı için olduğunu söylemişti yazın daha çok olup kışın hiç olmuyordu krem losyon vs. Veriyorlardı kullandığım dönem olmuştu, sonra hiç kullanmadım bir ara kendiliğinden geçti.