Benim oğlum 10 gün yoğun bakımda yattı eve getirdik emzirmek için bile zor uyandiriyordum. Uyanmiyordu aglamiyordu, hatta burda post açmıştım. Anneler bana ne güzel keyfini çıkar falan demişti gerçekten öyleymiş. Su an 51 günlük ve yerine bırakıp arkamı dönmeme müsade etmiyor.