Nur-2427- Ben eklenti şeker ve karbonhidratı bırakmaya karar vermiştim zaten. Size o şekilde katiliyim olur mu? Buarada şekersiz çok da güzel oluyor, gebelik şekerim varken çok güzel beslendim arada bir bitter çikolata yedim sadece ve şekerim çıktıktan sonra hiç kilo almadım 5 kiloyla doğuma gittim.