Merve22 Kızlar bebegim 4 ay 2 haftalık bugun aşıya götürdüm orada kilosunu ölctük 6 kilo 300 gram cikti sizce normalmi kilosu yoksa cokmu zayif
Defnecik23 Merve22 çok zayıf değil aslında ama parlak ta değil sağlığına zararı yoksa boşverin. 6 aylık 6600 olan tanıdığım var sıkıntısı yok
EndlessLove_ Merve22 ilk doğduğu kiloya göre yorum yapıyorlar bu durumda. O yüzden bişey diyemiyorum takipli doktorunuz bi sorun görmüyorsa kiloyu çokta takmayın. Sağlıklı olması önemli. Kilo yarıştıran kişiler var onların kervanına hele hiç katılmayın derim
papatyam-34 Merve22 Biz 4ay 24 günlüğüz yeni 7 kiloyu gördük 😔 alerjimiz sağolsun aşırı iştahsız ne mama yiyor ne anne sütü zorla içiyor
papatyam-34 MyPrincessBaby_ son 1 ayda 200 gram falan aldı normal de 500-700 alması gerekiyormuş o yüzden kilomuz az demişti doktorumuz
Deletedmom_62 Merve22 gayet iyi bebeğim 3.160 gr doğru 4 ay kontrolünde 6.5 kilo idi ve gayet iyi değildi persentil tablosunda da 50 de yani tam ortada