Kizlar bebeginize ucak yolculuğu yaptınız mı nasil gecti?
Biz 4 kere falan yaptık. Son ikisinde ömrümden ömür yedi cocugum. İlk ikisinde daha bir aylikti uyudu. Sonuncuda 5 aylikti.
Hiç bisi fayda etmiyo oyuncak mama emzik. Agla agla bağır bağır sinir stres içinde geçiyor. Ağlamaktan midesi bulanıyor.
Ne zaman ucakta normal bu şekilde binebilecegiz?
Benim gibi olan anneler var mı?