Kafayı yemek üzereyim, oğlum 9 ay 25 günlük 8.ayına kadar mamasını içen yemeğini yiyen bir bebekti. 8 aylık oldu ne mama içiyor ne yemek yiyor, 4 5 kaşık yiyene kadar çok güzel sonrası tam bir kabus. Yemek veririm elini ağzına kadar sokar eli batar saçına başına her yerine sürer, inanın yese batırması umrumda değil. Ne yaparsam yapayım yok yani 4 5 kaşıktan sonra kıyamet kopuyor. Uyanıyor yarım saat 1 saat sonra kahvaltısını veriyorum ilaç kullanıyoruz ve içtikten yarım saat 1 saat sonra yemek yemesi gerekiyor. Yine uykusu geliyor, uykusu gelmese de mama sandalyesine oturtuğum gibi gözlerini kaşıyor. Uyutmaya alıyorum yok aşağıya inip oyun oynuyor. Zaten çevrenin bu çocuk zayıf demesinden o kadar yoruldum bunaldım ki, stresten sinirden kendimi kasmaktan her yerim ağrıyor. Lütfen geçici bir dönem oluğunu söyleyin, 2 aydır resmen mahvoldum.