Rabia
[bilinmeyen] ben kullanıyorum bı yan etkisi yok cnm rahatlatıyor çocuğu ondan gazı olduğu zaman sancidan uyuyamiyo çünkü
Rabia
[bilinmeyen] aynen ben metsil ve zinco kullanıyorum pıt pıt cikariyo rahatliyo sonra güzel bı uyku çekiyor
Canansena
[bilinmeyen] ben kullandım hiç bir işe yaramadı Mestil aldım acayip etkisini gördüm
Tky58
Ben de birazdan nöbetçi eczane bakcam eşimi bekliyorum. Komşumuz eczacı sam simplex i önerdi onun da bebeği 3 aylık. Zincoyu kullanıyorum ama o da işe yaramadı hatta demin ben de sordum bu gaz olayını. Sam simplex mi metsil mi sizce?
balcicegin_annesi
[bilinmeyen] zinco iyi geldi sanırım ben sab simplex bi marka daha kullanıyorum aam kızım gündüz asla uyumaz gazı oluyor arada sırada o kadar kötü de değil hani ama umduğum gibi olmadı daha bana al zinco yu dediler de ben iyi gelmez sandım halbuki