Makine aldım sağım yapayım diye maalesef çok yavaş yavaş o kadar vaktim olmuyor emzirdim gece mama içiyor 180 cc biraz oyalayıp beni de emiyor uyuyor sabah 8 gibi kalkıyor öyle emiyor beni göğüslerim iyi doluyor bu sefer gece hiç emmediği için sabah birini emerken öbür göğsümden akıyor süt 1 saat sonra tekrar 150 veriyorum yatıyorum artık kusma da olmuyor ama gündüzleri emzirmek istiyorum yok emmiyor 2 dk sonra başlıyor ağlamaya süt çıkmıyor galiba ondan akşama kadar beklesem anca olacak sütüm daha 4 ay 17 günlüğüz nasıl süt arttırabilirim birden oldu ne güzel emiyordu 1 kilo nun üstünde kilo alıyordu birden oldu kaç aydır uğraşıyorum emsin diye sinirden stresten iyice gitti galiba tavsiyelerinize ihtiyacım var ben daha emzirmek istiyorum yavrumu 😢