Eda333 merhaba ☺️ benim kızımda 7 aylıkken emeklemeye başlamıştı 10 aylıkken de yürümüştü. Şuan 13 aylık ve yakalayamıyoruz koşuyor resmen 🤦🏽♀️😅 konuşması da ilk 7 aylıkken dede demişti sonra anni ve baba demişti. Şuan , dede anne baba dayı teyze anneanne hadi gel, düştü gitti dur , bu ni ya, yok, su, kedi, çiş , cıss, kızlar bunları söylüyor. Biz kalabalık bi aileyiz sürekli doğduğundan beri hep konuşuruz kızımla onun etkisi çok oldupunu düşünüyorum, ve ben tv konusunda çok takıntılı değilim açıkçası tv açık olsada kızım izlemiyor tv yi pek merak etmiyor sanırım. Bi ara telefonumuza takılmıştı merak ediyordu sanırım öyle bi süre bakınıp inceleyip atıyordu yere artık onu da yapmıyor. Yeni yeni çatal kullanmayı öğretiyorum bakalım nasıl gidecek😍