minnosonnesi Doğum yapalı 4 ay oldu son 1 haftada saçım çok dökülmeye başladı. 2 ay önce tahlil vermiştim bı sıkıntı yoktu. Neden böyle oldu acaba , çinko kullansam geçer mi ya da siz ne yapıyordunuz?
asrinhatasi minnosonnesi ben ocean biotin 5000lik olandan içiyorum. Bir de bioblas sarımsaklı şampuan kullanıyorum. Baya azaldı dökülmeler
starwomen minnosonnesi benim de 4. Ayda başlayıp 7. Ayda bitti bir dönem kel kalacağım diyip duruyordum aşırıydı ama sonra kendiliğinden durdu her anne de oluyormuş
babyyyy1 minnosonnesi bende 3 buçuk ay oldu dogum yapali 1 haftadır benimde saçım cok dökülüyor taramaya korkuyorum artik babamin yaptığı zeytinyağli sabun var onu kullanacağım hemen etki ediyor saçı dökülen kim varsa kullandığında dökülmesi bitti