haticeyavuzurmanov Merhabalar yaklaşık bir aydır kum döküyorum ama emzirdigim için her ilacı alamıyorum. Ağrısı ise inanılmaz şiddetli dayanmak çok zor. Kum döken doğal birşeyler kullanıp faydasını gören var mı?
motherthea haticeyavuzurmanov bebeğim doğduğunda yaşadım bizde ailecek kum taş Var abim ameliyatlık taşlarını bununla döktü bana da hemen al iç dedi aktardan emziriyorum dedim alırken satıcı normal de günde 3 kez birer bardak içilmesi lazım siz çay bardağı için dedi 3 gün de geçti döktüm hepsini doğal bir bitki gilaburu suyu
haticeyavuzurmanov motherthea çok teşekkürler hemen bakayım bu bitkiye çocuğuma bakamıyorum ağrıdan 😔
motherthea haticeyavuzurmanov bende öyleydim canım öyle ağrı hayatımda çekmedim araştır görürsün zaten çok faydalı ben evde yedek tutarım hep açılmamış öyle korkmuş gözüm düşün al hemen başla
haticeyavuzurmanov motherthea doğum sancısı yanında hiç kalıyor eşime diyeyim de alıp gelsin, çok geçmiş olsun bir daha gelmesin 🙏🏻
haticeyavuzurmanov Bety2 omzumda değil de sağ tarafta belimin üst kısmında aşırı ağrı oluyordu sırtıma doğru:((
haticeyavuzurmanov Bety2 Bety2 açıkçası hiç omzumda ve kolumda ağrı hissetmedim çok geçmiş olsun size de🙏🏻
haticeyavuzurmanov Bety2 az su içince bazen çok hafif oluyor ama çok şükür o şiddetli ağrılar geçti zeytinyağı limon içtim sabah akşam 3-4 gün kadar beni o rahatlattı
haticeyavuzurmanov Bety2 çok geçmiş olsun tavsiye ederim, bir çay bardağının çeyreği kadar zeytinyağı ve bir limonun suyunu karıştırıp için şifa olsun 🙏🏻😊