Anne_oldumm Ben kendim yaptım tam 3 kez yemedi, genelde hepsinde ilave şeker var ama ben şeker oranlarına baktimda. E bebeğin ham ham bebe bisküvisini aldım içersinde keçiboynuzu özü var tam buğday unuyla tadını da beğendi benimki, bazen ben de yiyorum çok güzel 😂