Yenidoğan döneminde saat başı emzirdim çünkü anneye ve kokusuna ihtiyacı var bol bol sarılın. Zaten çok az emiyor emerken uyuya kalıyorlar. Zamanla 2 saatte bir emzirmeye geçtim. Ama anne sütünün bir zararı yok doktorum bebek ne zaman isterse emzir demişti.