dyt-tugce Bebeğim 1aylık oldu, günde 1kez geceleri mama veriyorum, hangi mamayı önerirsiniz? Sma optipro düşünüyorum ama tecrübeleriniz nelerdir?🙏🏻
Mrt06 dyt-tugce ben hepsini denedim bazısı kabız yaptı bazısı kusturdu en iyi hipp geldi ama çocuktan çocuğa değişiyormuş küçük paket alıp dene istersen
livanurvealpinannesi61 dyt-tugce bebek hangisini içerse onu kullanın. Sma optipro aşırı kokuyor oğlum sevmedi. En iyisi evolvia nutripro plus. Bebeğiniz içerse evolvia en iyisi..
dyt-tugce livanurvealpinannesi61 şimdiye kadar evolvia içti hep, sma için de gaz yapmıyor diyolar o yüzden denemek istedim