EylulBuse16 askılı veya yarım kollu zıbın, üstüne ince sweat alta tayt veya pijama. altı tek kat giydiriyorum. çorap hiç sevmiyor giydirdiğim an çıkarıyor. genelde çorapsız. soğuğa alıştırmak gerek. evler zaten sıcak . yoksa en ufak sogukta hasta oluveriyolar. bide benim kızım çok terliyor saçları cok fazla ensesi hep terli. çok kalın giydirmiyorum