sulearassss Dr. Gittim herşeyi çok güzel mamayı bırak süt ver dedi. Mama almıyorum artık bu arada 18 aylık kızım ama kızım süt icmiyor bebe bisküvisi beraberde verdim sadece verdim yok napabilirim kaçık mamasimi alsam enazndan geceleri icse yardım edinnn 🤲🤲🤲
Yasmn_17 sulearassss çocuk devam sütleri oluyor canım onları dene normal sütü içemeyebilir henüz belki tadı değişik geliyordur
Yeni-anne22 sulearassss süt zararlı verilmemesi lazım demişti doktorum bize bi çok uzmanda süt vermeyin bebeklerinize diyo zaten hep ekstra bebe bisküvisi de öyle inanılmaz zararlı içeriği vermeyin bencede bu ikiliyi 18 aylıkmış zaten baya yemek falan tüketmesi lazım değil mi acaba neden süt önerdi doktorunuz
irva sulearassss 27 aylık oğlum hiç süt vermedim.Yararından çok zararı var ve kansızlık yapıyor.Çoğu doktor da önermiyor.Sizin ki neden önermiş acaba.Mamayı da erken kesmişsiniz 2 yaşa kadar kullanılmalı anne sütü almıyorsa.Yani anne sütü misali 2 yaş da kesilmeli kademeli olarak.
livanurvealpinannesi61 sulearassss 2 yaşa kadar formül mama verilir bunun gelişim ile bir alakası yoktur.anne sütü gibi mama da 2 yaşta kesilir. Süt sağlıklı değil ki herşeyi iyiyse neden süt vermek istiyorsunuz ki.
sulearassss Yeni-anne22 inanın bilmiyorum mamayı kestim sütte vermiyorum yemek yiyor kahvaltısını daha güzel yapıyor akşam yatmadanda çorba yada meyve veriyorum suanlik iyi gibi inslalah daha iyi olur sütü dulandir ver demişti ama kızımda pişik yaptı vermedim vala icmiyorda zateb