guzelbebekk 3 haftadır böyle yapıyor hanımlar.. Doktora da soracağım. Ama dayanamadım size sormak istedim.
Dunyamsensn2008 guzelbebekk Valla 5 dk önce yaşadım dişleri çıktığından bu yana yaşıyorum hatta göğüs ucum derin bir delik açıldı yara oldu ısırdı diye mi neyden bilmiyorum emzirirken aşırı ağrıyor resmen yarıldı ikiye 😔
Polannem 5 aylığız inanın bundan çok korkuyorum. İlk emzirmeye başladığımda çok yara olurdu. Dişleri çıkınca nasıl olacak onu bilemiyorum 🤦🏻♀️
guzelbebekk Polannem benm ilk zamanlarda oluyordu tam kavrayamadığı için ama diş çıkarırken yaşamadım. Doyduktan sonra ısırırdı onun oyun olduğunu biliyorum. 1 yaş dişi de çıkıyor olabilir ama 3 haftadır aynı dediğim gibi bakalım…😏