Biranne1302 bebek uyur cünkü hala kendini anne karnında gibi hissediyor dısarda oldugunun farkında bile degil ayrıca sarılıktan dolayıda uyur. Siz uyandırın ve beslemeye devam edin. En çok iki saatte bir uyandırıp beslenmesinden yanayim ben. Uyanmazsa ben üstündekinleri cıkartıp kıyafetini azaltıyordum, ayagının altını gıdıklıyordum. Ve mutlaka emziriyordum. Sütünüz geliyorsa bi sekilde memeye tutturmaya calısj şiringaya alısırsa kolayına gelir meme alması zorlasır, ve bebek sizi emdikce sütünüz daha da artar🙏🏼