Merhaba hepsini okuyun lütfen yaşayan var ise yardımcı olabilir misiniz bebeğim 4 ay bir haftalık sadece anne sütü ile besleniyor doğduğundan beri mukuslu kaka problemimiz var yaklaşık son 1 aydır iki kere kanlı kaka olunca doktora gittik ve iki kere tahlil yapıldı hiç bir sorun görülmedi süt ve süt ürünleri diyeti uyguladım geçmedi yaklaşık 1 haftadır kanlı kaka yok fakat şimdide 3 gün kakasını yapmayıp bugün yaptığında yeşil ve çok kötü kokuluydu Acıbadem de götürdüm başka özel bir hastaneye de devlet hastanesine de doktorlar bir şey yok diyet uygula diyip duruyor katı bir şekilde uyguladım ama hala aynı akıl verin lütfen korkuyorum