Benimki 4.5 aylık. Mama ile besleniyor. Bezine Çiş yaptığının tulumunu koklayarak bile anlıyorum öyle kokuyor yani :) ve bezi sapsarı oluyor. Tahlillerini yaptırdım tertemiz, böbreklerine baktırdım tertemiz. Sağlıkçı anneyim o yüzden herşeyini kafama takıp araştırdım. Normal çıktı her şey. Doktorumuz kilo alımında sorun yoksa idrar yaparken canı yanmıyors huzursuz değilse sıkıntı yoktur dedi. Yani çocuğu sal dedi :) mama alan ve ek gıda alan bebeklerde normalmiş. Yani sarı olmasını da o keskin kokuyu da takma kafana tabi yine baktır enfeksiyon falan yoksa sıkıntı yok.