Kızım 11+18 günlük. Net olarak 10,5 aylıkken yürüdü. Çoğu şeyi ve Sıralaması erken başladı. Ayaklarını açarak yürüdüğünü fark ettim. Bez olmadan da öyle yürüyor. Sağlık ocağı takibe almak lazım dedi. 1 yaş kontrolünü bekliyorum. Dru ne diyecek. Başına böyle bir durum gelen oldu mu? Olduysa Nasıl düzeldi? Erken yürüdüğü için olabilir mi?