Toman merhaba ,benim bebeğim doğduğundan kafa şekli bozukluğu var normal doğum olduğu için kafasının sağ tarafı düz sola yatırıyorum biaz düzelme var..bol-bol tummy time yap,kucağında gezdir dokturum öyle söyledi bana,ana kucağında çok bırakma,Kafa yastığı bendede var doktorum çok önermedi