Bebegim 8 ay 13 günlük. Normalde her zaman saat başı en geç uyanır meme için ama. Bu sefer bir başka huzursuz. Istahi azaldim memeyi de bazen reddediyor bazen daha fazla emmek istiyor.Gündüz de durmuyor ne uyku uyuyor ne uyanik olsa duruyor. Çok agliyor. Biraz ishal gibi. Gazı da var gibi geliyor gezidiriyorum falan birqz sakinliyor çıkarıyor öyle olunca gazini. 7 aylıkken iki dışımız çıkmıştı. Acaba diyorum diğer düşler de mi çıkacak ondan mı böyle bütün gece ağladı damakla3i da kaşınıyor bu ara fazla çünkü. Hangi ihtimal niye böyle sizce. Dis çıkarmak yapar mi bunları gaz karin agrisi falan da yapar mi ? İshal yapabiliyor ama diğerlerini bilmiyorum. Ya da başka bir derdi mi var acaba. Ağlamaktan o da yoruldu bende.. İlk dişleri çıkarken hiç böyle olmamıştı bir tek kaşıntı salya akıntısı oldu