ilos12 Kızlar 15 günlük bebeğim var yenidoğan bezi de oluyor ama kilosuna göre mi bez almam lazım? Yardımcı olabilir misiniz?
NaimeYilmaz ilos12 Evet kiloya göre bez almalısınız. 1-2 ay içinde 3 numaraya geçmiştik biz. Uzunca süre 4 numara kullandık ama bez markası da çok fark ediyor. Prima kullanmıştık.
Deletedmom_62 ilos12 poposu tam olarak kapanyor mu bez bebeği sıkıyor mu buna göre seciceksin kilo ölçüsü her zaman tutmuyo.
ilos12 NaimeYilmaz sleepy kullanıyorum yenidoğan. Ama bebegim suan 3 kilo bezi de bitti bitecek acaba bir üst bedene gecmeli miyim
zumra-19 ilos12 2 numaraya geçin o zamn benim bebeğim 4 kilo 2 numara bez kullanıyorum 3 kiloyken geçtim sızma oluyodu kıyafetine
NaimeYilmaz ilos12 Çabuk büyüyorlar fazla stoklu almadan kullandığınız ve üst bedeni şeklinde alabilirsiniz.