Evet burada bebeğimi gece emzirmiyorum diye bir sürü laf söyleyen anneler ! Dün doktor kontrolümüz vardı bebeğim maşallah 1000 gram almıs. Doktorumla gece besleme mevzusu yine geçti. Ve kendisinin dedigi cümle kendisi uyanmazsa sen uyandırma emzirmek için o 12 gibi yatar sabah 5-6 gibi kalkar dedi ki gerçekten öyle. Benim bebeğimde 2 saatte 1 beslenme olayı olmadı. Siz de eger bebeginizin gelişimi iyiyse doktorunuza kesinlikle danısıp bırakın gece beslemeyi inanın süt konusunda gögüsleriniz bile dolup taşacak benim su ve uyku aşırı süt yapıyor. Bir de simdi gece beslemesine alıstıranlar 6 aydan sonra aşırı zorluk çekiyormus emzirme odasında annelerle konustuk hepsinin dilinde 2. Cocukta aynı hatayı yapmıycam.