Tazeanneveminigi merhaba canım çok sağolasın elhamdülillah evet gece uykusu iyi, tabi her zman böyle değil bazen bizim de gece 11-12 leri buluyor ya da sabah 4 de bi uyanıyor ohh uyku yok😅 bu gece düzenine ben 40 günlükken başladım bilmiyorum belki onun da faydası vardır.
Ya işte hep uyku penceresi, uyku saatleri vs var ya ben onlara uydurmaya çalışıyorum ama onlar da sanırım bazen hayali şeyler oluyor. Her çocuk farklı olayına geliyoruz yine. Ama gece uyuduğu için böyle olması normalse sevindim ev azından o durum normal olsun hadi ben iş güç yapamayayım napalım.
Bilmiyorum bişeyleri yeni fark ettiği için mi bazen gaz sorunu oluyor o yüzdende mi böyle çözemedim açıkcası. Biraz yatırınca sakin dursa mutfakta iş yapabiliriz en azından