Mamaaaaa kış ayı olduğu için ben vermiyorum anne sütü herşeyi karşılıyor zaten benim kide 3 aylık tam. Yaza verecem su 6.ayda ek gıda ile birlikte bebeğinin az çiş yapıp yapmadığına takılma canım 1 günde 5 cisli bez çıkıyorsa bilki karnı guzelce doyuyor ve bir sikintisi olmuyor tuvalet bakımından çevreyi de dinleme herkes birşey der herkesin anneliği farklı 🌸