Gokceatman Arkadaşlar bebeğim 3 ay 26 günlük memeyi hiçbir şekilde emmiyor uykulu olduğunda sadece emiyor sürekli etrafına bakıyor napıcam bilmiyorum atak da diyorlar meme reddi de diyorlar sizde böyle durumlar yaşadınız mı nasıl baş ettiniz lütfen paylaşırmısınız
Elele Gokceatman büyük ihtimal atak o dönemlerde çoğu kişi yaşıyor meme reddi biberon falan veriyo musunuz? Farklı yöntemler deneyin yatarak emzirme ayakta emzirme vs emzirirken sakinleştiren müzikler açabilirsiniz beyaz gürültü gibi
Supurgesizcadi Gokceatman benim de iki hafta once oyleydi sakinlestirip uyumaya baslahinca emziriyordum, sanirim yine ataktayiz bu sefer de memeye dustu bi acayibiz😝gecici ama merak etme
Gokceatman Evet malesef biberonda var hiç bıraksın istemiyorum çok üzülüyorum bu dönemde atak ne kadar da geçiyor bilgini varmı
Baybars Benimde bebeğim 4 aylık bizde atak yaşıyoruz arada ekmek istemiyor ama bende sevdiği şeyleri yapıyorum emiyor.mesala çoraplarını cikarinca çok mutlu oluyor bende öyle emziriyorum☺
Baybars Gokceatman deneyin bizde ise yaradı.ayrıca ataklar geçiyor qma herayin sonuna doğru yine oluyor büyüme ataklarıymis
Gokceatman Erencinarinannesi çok teşşekür ederim peki memeyi unutmaması için napabilirim varmı biri tavsiyeniz aç kalıyor üzülüyorum mama veriyorum
Aselmelekk Erencinarinannesi banada hesaplarmisiniz dogmasi gereken tarih 12 temmuz 2019 dogdugu tarih 21 haziran asel melek adi
Fadimenur0468 Erencinarinannesi bide bize bakabilirmisiniz bebegim cok huysuz atakmi geciriyor acaba tahmini dogum tarihi 15 agustos gerceklesen dogum tarihi 4 agustos kiz
Erencinarinannesi Gokceatman benim Kide 2. Sıçramada meme reddi yaptı ben hiç biberon vermedim aç kalınca mecbur emdi ben duşta emzirdim çıplak emzirdim o şekilde çözdüm sorunumu on gündür güzel emiyor
Zynp-demet Benim bebeğinde normal doğması gereken tarih 17agustostu ama 26temmuzda doğdu cinsiyeti kız atak donemindemiyiz acaba sürekli ağlıyor