9 ay 6 günlüğüz her öğününü sağım sütüm le besledim. Şimdi sütüm azaldı uzun zamandır. Çok kılı kılına yetiyor. Sağamazsam yetmeyecek mama da kabul etmiyor. 3 ya da 4. Ayda mama vermiştim takviye olarak anne sütünden başka bişey kabul etmiyor. Nasıl mama kabul ettircrm ne yapıcam bilmiyorum çok stresliyim. Siz Nasıl yaptınız sütümü hala var mı