Barlasmothers Merhaba arkadaşlar bugün doğum yapalı 4.günüm dikişlerim ara ara ağrıyor ve bebeğime bakmam lazım ne zaman daha iyi olurum siz ne zaman bebişinşze kendiniz bakmaya başlayabildiniz yardım olmadan
queen_mom Barlasmothers geçmiş olsun canım Allah sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin 🤲 1 hafta sonra daha iyi oluyor 10 gün sonra daha da iyi yani tabiki hafif ağrı acı hissediliyor arada.ben özellikle yataktan kalkarken zorlanıyordum. Yavaş hareket etmeye çalış anı hareketlerden kaçın 10 gün sonra daha rahat ediceksin