Lalinn Şöyle bişey okumuştum,diyelim ki gece 5 kere emziriyorsunuz artık 3’ünde emzirmeden piş piş pat pat ile uykuya döndürün diyordu sonraki aşamalarda da o kalan 2 emzirmeyi de aynı şekilde piş-pat ile değiştirerek bitirebilirsiniz diye okumuştum