KirmiziBalik 18 ay asisi olduk ama sag bacagi asi yapildigi yer sisti sert oldu dokununca cok sıcak o bolge ne yapmma gerekiyor hic bilgm yok bugun persembe asiyi paArtesi olmustu
niloyaa34 KirmiziBalik öncelikle kolonya falan kullanmayın yakıyo resmen buz koyun bizimde oldu aynısı bacakta profilimde resmi de var post açmıştım doktor jel verdi sürdüm iki günde geçti sağlık ocağınadaki doktora göstersin
Eceyigit_14 Bizde 18 ay aşısı yaptırdık koldan yapıldı bizimde tek kolu kızardı ve şişti buz koydurmadı kolonyalı mendille ovabilirsiniz sıkıntı olmaz dedi hemşiremiz