ballibadem Kızlar bebeğim azı dişlerini çıkarıyor haliyle ateşimiz var sizce fitil iyi gelir mi ne yapmalıyım bir zararı var mıdır
momandad_16 ballibadem ateşine bağlı fitil vermeniz kafanıza göre vermeyin önce şuruplarla düşürmeye çalışın şuruplarla düşmüyosa ılık bi duy aldırın üstünü soyun
momandad_16 ballibadem birde diş 38 üstü ateş yapmaz kaç derece ki ateşi 38 üstüyse başka bişeyi vardır çoçuğun
niloyaa34 ballibadem benim kuzımda iki gündür ateşli şurup veriyordum ama bugün fitil attım ya neden ateşlendiğini de bilmiyorum hasta değildi birden oldu diştendir inşallah
_mom30 Atesi 38in ustunde mi? Bir doktorumuz dis 38in ustune cikmaz oradan anlayabilirsin atesinin neden kaynakli oldugunu demisti
ballibadem momandad_16 tam 38 derece pedifen ve calpol veriyorum 4 saat arayla biraz düşüyor ilacın etkisi bitince yine aynı ateşi çıkıyor
Berilikomunannesi ballibadem dişte bizimde öyleydi 3 gün calpol duş bir arada o yükseklikte kaldı doktora götürdük enfeksiyon vs yok hareketleri iyi dedi dişi çıktı 4. Günde ve geçti ateşi