Tavsiyelerinize ihtiyacım var 1 buçuk aylık bebeğimin gaz sorunu var bebelac gold kullanıyorum anne sütüyle beraber aptamil conformili araştırdım biraz iyi mi bilemedim bi de evolvia çok kararsızım ? :( biberon konusunda da gaz yapmayan kullandığınız biberon var mı