yanlış mı bilmiyorum sıcak verilmicek ılık su ile hazrlancak soguklugu 50•c olması gerek yazıyor nette
Ben onu nerden bilcem ölçegim olmadan
Siz nasıl yapıyosunuz biberona?
Not : bu arda bebegim biberon asla kullanmıyor denicem ve soguk içecek sevmiyor