damiiss Kızlar selam 2 ay 17 günlük oğlum var. Son bşr haftadır meme emerken kusuyor. Emzirme esnasında 10 dk yı geçince memeden kafasını kaldırıp kusuyor. Kaç seferdir öyle oldu delircem artık. Böyle şey yaşayanınız var mı? Neden oluyor olabilir?
Mucizelerherzaman damiiss çok emdiği için olabilir fazlasını kusuyor olabilir yine gazı oluyor ve ıkındığı için olabilir. Benim bebeğim 9 aylık hala emip ani kalktığında o an baya bi sütü çıkarıyor takip edin ama korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum
damiiss Mucizelerherzaman tek meme emip böyle oluyor. Bunu farkettiğimden beri tek meme emzirip gazını çıkarıp yatırıyorum uyuyor aç kalmıyor onu farkediyoeum ama önceden ili memeyi de emerdi yarım saat falan bir şey olmazdı şimdi böyle oluncw endişe ediyorum
Mferideb Birden hızlı emiyorsa o da kusturabilir sindiremediği için reflü de olabilir püskürterek kusuyorsa yada hava kaçırıp gaz yapıyorsa yukardan çıkarıveriyodur. 5 dk emzirip gazını çıkarıp tekrar emzirmeyi deneyin