Ataktır eğer normalin dışında hareketler sergilemeye başlıyorsa bil ki atak zamanları oluyor geçici sabret inan geçecek biraz uzun sürer bazen ama geçiyor çok zor ama canını sıkma hiç sana muhtaç bir bebek senden başkası yok bu zamanlarda gözlemle sadece sakin kal ve farklı yollar bulmaya çalış mesela yatmak istemiyorsa salona götür 5-10 dk sonra tekrar dene yine aynıysa tekrar götür sakinleştir tekrar yatırmayı dene vb dediğim gibi gözlemle bir yeri açıyor olabilir gazı olabilir başka bir sıkıntısı olabilir dişi çıkıyor olabilir ama dediğin gibi tam yatacak zaman yapıyorsa atak zamanları sabret güzel anne