Busbus03 Kızlar uyku yapıyor diyorlardı biz bugün bıraktık ilacı her gece hemen uyurdu bu gece çok zor uyudu daldı vermedim böyle durum yaşayan var mı
Nidanisaa Busbus03 bende öyleyim suan uyutmaya çalışıyorum. Damlaları azaltarak bitirmek gerekiyor , vermeyince uyuyamıyor alerji olmasa vermeyeceğim ama , bazen vermek zorunda kalıyorum
menek16 Busbus03 başta hiç uyku yapmadı sarhos gibiydi ama uyumuyodu bugün 8 de uyudu sabah ezanıyla uyanır heralde 🤦🏼♀️ benim de korkum damlayı bırakınca zaten dirençli olan uykusuna direnç eklenmesi 2’den önce asla uyumazdı çünkü bırakınca işim zorlaşmaz insallah
Kaynana-elti-gorumce Busbus03 bırakınca bizimde öyle oldu ama asla geri vermedim belliki alışacak o yüzden bir kaç gün direndi çok şükür düzeldi benim kızım da uyku pek yapmadı sadece çabuk dalmasima sebep oldu
Busbus03 Nidanisaa bıraktınız mı şimdi arada mı veriyorsunuz bizimde ilaçları değiştirdi Zaditen bıraktırdı
Busbus03 menek16 bende 2 gecedir baya zorlanıyorum ilaçlarımız değişti Zaditen bıraktı napcam bakalım 🤦♀️
Busbus03 Kaynana-elti-gorumce aynen bizimde öyle çabuk dalmasına yardımcı oluyor derin uykuya geçiyor direk ama 2 gecedir baya zor oluyor derin uykuya geçmesi 😂
momandad_16 Busbus03 hem damlasını hem şurubunu kullandık alerji ilaçlarının geneli uyku yapıyor bizimkide öyle şuan zaditen damla kullanıyoruz uyku yapıyor bırakınca benim oğlumda öyle yapıyor
esraeerdogann Busbus03 bende kullandım doktor 1 hafta kullanın dedi ama ben o kadar kullanmadım çocuk devamlı uyuyordu saatlerce korktum ilacı bıraktım bıraktıktan sonrası uyytmak zor oldu evet zaten inatçı bir bebeğim var dahada kötü oldu🤣🤣