Kızlar bebegim emerken bide mama yerken çok sakin 1,5 aylık gündüz uykusu yok denecek kadar az uyuyup uyanıyor susmuyor sürekli ağlıyor özellikle gündüzleri şuan da da durmuyor ağliyor uykusuzum alisamiyorum bu duruma depresyona giricem yakında destekcim yok offf çıldırmak üzereyim 😞🥺