aylinbb inşallah dediğiniz gibi bikac kez kullanımda zararı olmaz. Normalde çok araştıran biriyim herseyi ama bunu duymamıştım. bebek yağını biliyordum hiç kullanmadım, herseyin en organigini almaya çalışıyorum. ama bunu bilmiyordum ya. Kendim için almıştım aslında, bebeğim oyle çok pişik olunca boynu koltuk alti bikac kez sürmüştüm. kendimi çok sucluyorum bisi olursa diye