Göğsümün acısı birtürlü gecmiyor 15 gün oldu garmastan surdum gecmedi lanolin surdum gecmedi lahana yapragi yaptim gecmedi bi iyi oluyor bi kötü acisindan cocugumuda emziremiyorum göğüslerim sisip aciyor bu sefer acil cozum lazım lutfen bi yardim edin