Elussule
Merhaba güzel anneler size basımdan geçen bir olayı ve Demir ilacının önemini anlatmak istedim benim düştüğüm hataya düşmeyin diye 4. Ay itibarıyle bizde doktor tavsiyesiyle kan ilacına başladık asm nın verdiği kan ilacını kızım sevmedi daha sonra geri sanol aldım onu da içmedi ara ara bir şekilde verdim ama düzenli kullanmam gerekiyormuş kızımın 1 yas rutın kan kontrolunde Demir’i 4.51 çıktı ve buna bağlı olarak trombosıtımız yüksek çıktı daha sonra ferrumu keşfettim kızım çok severek içiyor lütfen kan ilacını aksatmayın ben o kadar çok korktum ki trombosıt yüksek çıkınca kendıme çok kızdım sizinde bebişleriniz kan ilacını sevmediyse lütfen ferrum gibi tadı güzel alternatıfleri deneyin ama ne olursa olsun verin 🙏🙏 sağlıkla büyütün bebişlerinizi❤️