Hamileyken bıraktım arada canım istiyor eşim içerken ama yok diyorum hemen o ortamdan uzaklaşıyorum çünkü bir içersem bida bida diye diye gerisi gelir çok iyi biliyorum zaten olmuş sigaralar en uygunu 32 TL hiiiç tekrar başlamaya niyetim yok çocuğumu da zehirleyemem sanada naçizane tavsiyem hiç başlama 1 dal sigara olur ertesi günü 2 dal o yüzden benim gibi hemen duyguları çöpe atabilirsin 💗💗