Arkadaşlar bebeğim 3 aylıkken meme reddi başladı emme pozısyonuna gelir gelmez ağlamaya başlıyordu kafasını ıtıyodu bende uykudan uyanır uyanmaz emziriyodum böyle böyle giderken geceleri çok sık uyanmaya başladı acaba duymuyor mu dıyerek mama verdim ve ondan sonra gündüzleri hiç emmemeye başladı 2 aydır gündüz emmiyor sadece gece emiyor nasıl döndürebilirim gündüz emmeye. Gündüz emmediği içinde gündüz de mama yiyor artık aptamil. Napmam lazım emsin istiyorum